Aké výhody poskytol LOGmanager spoločnosti Zeppelin?

| ,

Spoločnosť  Zeppelin SK s.r.o. je so svojimi 20.ročnými skúsenosťami na  Slovensku vedúcou firmou na trhu stavebných, zemných a lomových strojov a tiež energetických systémov.

Ich 139 zamestnancov sa nepretržite stará o viac ako 1 400 zákazníkov a stovky nových záujemcov o najmodernejšie technológie a know-how svetoznámych výrobcov. Za posledné roky im dodali viac ako 800 nových a použitých strojov a pri servise a opravách odpracovali približne 30 000 hodín. Pre nesustály rast a zvýšenie obozretnosti voči IT incidentom bolo potrebné získať lepší prehľad, čo všetko sa deje v počítačovej sieti a v jednotlivých zariadeniach.

„Tých udalostí sme mali nespočetne veľa. Nebolo možné ich všetky v sieti monitorovať, zaznamenávať a už vôbec nie sa spätne vracať, prečo došlo k určitým výpadkom a hľadať príčiny. Prišli sme do momentu, kedy sme  jedoducho potrebovali vybrať nástroj, ktrorý nám to umožní“, uvádza Roman Lukáč z IT oddelenia spoločnosti Zeppelin.

LOGmanager výhody

Na účely troubleshootingu sieťovej komunikácie väčšinou využívali vstavané funkcie jednotlivých zariadení. Tie predtým dokázali spracovávať výstupy len v obmedzenom množstve, navyše bez možnosti korelácie s logmi z iných zariadení. Na generovanie notifikácií v prípade rôznych sieťových udalostí neexistovalo žiadne riešenie.

Čo spoločnosť získala nasadením LOGmanagera?

  • Dohľad nad prístupom k sieti a nad súborovými servermi

„Dokážeme spojiť na jednom mieste logy z overovania na aktívnych prvkoch počítačovej siete, jednotného prihlásenia. Ďalej napríklad kto kopíroval alebo vymazal citlivé dáta  zo súborových serverov a  vedieť, kedy, kto a aké operácie vykonával. V prípade napríklad ransomware útoku by sme vedeli aj obnoviť zašifrované súbory„.

  • Pokročilý logmanagement so základnými funkciami SIEMu

LOGmanager obsahuje základné analytické funkcie SIEM riešenia.Umožňuje nám selektívne zdieľať štruktúrované dáta v mnohých formátoch s produktmi tretích strán. Šetrí nám tak na licenčných poplatkoch za tieto nástroje aj zjednoduší ich integráciu“, uzatvára Roman Lukáč.

 

Doteraz našiel LOGmanager viac ako 160 spokojných  zákazníkov a na stránkach www.logmanager.sk môžete nájsť vybrané referencie.